3april 2008

Pappa besokte Empire state building idag. Det kostade 15 dollar att aka till 86e vaningen och ytterligare 19 for att komma till 102 vaningen (hogst upp). Pappa akte hogst upp. Jag har lart mig min laxa nu. Jag ar HOJDRADD sa jag foljde inte med upp. Jonas har redan varit dar och var inte noga med det. Vi skiljdes alla tre, for JOnas ville finna musikaffarer och jag ville ta kort. Vi traffades vid 16 igen och at middag. Sedan gick vi till Flat iron building forbi Madison square park. Har var mangder utav ekorrar. Och det fanns en hundgard har som vi stod lange och tittade pa. Hundar i alla farger storlekar och former som lekte hejvilt med varandra, dom var sa sota.

Sen akte vi ner till Battery park, vi fann nio guldplattorpa marken. Pappa rakade trampa pa en av rutorna och ett xylofonliknande ljud lat. Pappa hoppade till utav radsla och rakade trampa pa en annan ruta och en annan ton ljod. Har stannade vi oxa lange och hoppspelade blinka lilla stjarna. Bra satt att fa upp varmen pa for har var inte vidare varmt. Efter detta gick vi till Ground zero dar World trade center tornen stod. Sen akte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Här snöar och regnar det, också blir man matad med solskenshistorier och spännade saker från andra sidan jordklotet. Hur har ni mage? Fy skäms!

;)

2008-04-05 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0