Fredagen 28/3-08 (missade visst att skriva denna dag)

Åt en stor frukost idag. Alldeles föör stor, aj min mage.

Började åka vid 12 tiden. Vi är i en liten håla som heter Ashland. 6 miles från Clevland. Vi fann ett outlet på vägen. Eftersom vi inte har vidare bråttom längre tog vi oss  god tid här. Dags att shoppa billiga märkes jeans.

Hmm både pappa och Jonas köpte flera par jeans var. Av märkena Lee och Levis de kostade ca 10 dollar styck. Själv köpte jag tjock tröjor men fann inte ett enda par jeans. Usch dags att gå ner i vikt nu. Men jag är nöjd med mina tröjor, här är så kallt.

Sedan körde vi vidare. Vi körde på en lite mindre väg upp till Erie. Här var jättemysigt. Vi åkte genom flera småstäder. Det var så trevligt att få se alla söta hus i alla möjliga olika färger och former. Många var mycket misskötta(synd) men fina ändå.
När det väl var dags för att hitta något motell var det i stort sett omöjligt. Vi fann ett alldeles i början som hette Hardrock motel(tufft) men vi var dumsnåla och tyckte att det var dyrt. Sen körde vi i timmar Det var alldeles becksvart och vi var övertrött. Pappa somnade men jag och Jonas kämpade vidare. Vi var så besvikna över att vi inte såg någonting utav staden vi körde igenom för även husen var kolsvarta. Vi hade tyckt att det var så mysigt här i Erie. Men vi behövde få sova så vi fick helt enkelt missa det. Tillslut beslöt vi oss för att leta rätt på motorvägen för att finna något motel. Genast fick vi börja betala tull. Vi fann ett men denna gången var dom både otrevliga och jättedyra. Vi körde envist vidare. Fann tillslut ett ställe som passade och vi stupade som vanligt i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0