Carola

Idag har jag varit och ätit lunch med Carola. Det var jättetrevligt men oj vad vi fick leta för att hitta något matställe som inte serverade enbart thai, sushi eller enbart vattendjurs rätter. Äter inte djur som lever i vatten.
Vi hamnade tillslut på Strandgatans cafe, där man kunde äta buffe, det blev kycklingsallad och bröd.

Carola lärde jag känna för ett år sedan på en fest hos Lollo och Thomas(Lord Belial). Tyckte direkt om Carola. Hon var lättpratad, smart och trevlig. Vi har sagt sedan dess att vi ska ses men det har inte blivit av. Hon bor i Vara men varannan vecka bor hon hos sin kille i Trollhättan.
Vi hade jättetrevligt.


Carola (enda tjejen på bilden)

När jag kom hem gick jag på långpromenad med Atlas. Det var trevligt han var såå duktig idag. Vi gick förbi Alf och Ulla och lämnade en chokladkartong till dom för att dom ställde upp för mig häromdagen och hjälpte mig med en grej. Jag blev jättetacksam. Dom är så snälla och goa. Dom är nog i sjuttioårsåldern men jag älskar att träffa dem ute på mina Atlas-promenader. Dom är så roliga. Det är dom som är husse och matte till Saga och Alice, Atlas extra familj. Han blir såå lycklig när han träffar dem, att han inte skulle märka ens om jag gick hem utan honom.




När jag kom hem satte jag mig och spelade Wow en stund(japp nu har jag tillslut fastnat). En liten kille ifrån Åmål 12 år gammal bildade grupp med mig sen fightades vi med några svåra BloodElfs eller vad dom hette. När jag tillslut hade klarat mitt mission och samlat ihop 6 stycken BloodElfs fjädrar frågade jag honom om han oxå var klar med uppdraget. Då svarade han, nä jag har inte fått det uppdraget än. Jag ville bara hjälpa dig. SÅÅÅÅ GULLLIGT.


Efter detta städade jag lite hemma sen började jag att pyssla. Åh vad jag älskar att pyssla. Jag gjorde nya apelsinnejliko-prydnader eftersom jag glömde mina hemma hos Nina.
Sen bakade jag ett stort pepparkaks hjärta som jag pyntade med kristyr och nonstop och hängde upp i siden band. Men usch vad fult det blev. Jaja jag hade kul i alla fall. Tyvärr hängde jag upp hjärtat alldeles för tidigt, det var lite för mjukt fortfarande så det dråsade i golvet efter någon timme eller så. Hmm kanske var lika bra det.
Jag har tagit bilder på mitt pynt men mina batterier i kameran är slut så jag kan inte lägga in dom på datorn. Kanske var lika bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0