Julfest i Göteborg. Tack snälla Malin och Peter!

Nu har vi varit på den årliga julfesten i Göteborg. Det är mina vänner Malin och Peter som anordnar den varje år och det blir alltid lika trevligt. Thor Erik(utan bindestreck) och Anne-Lousie från Norge var där i år igen, dom är så snälla. Thor Erik var som vanligt väldigt generös med groggarna. Men detta året körde jag, så "stackars" Jonas blev offer för frikostigheten(hmm heter det så). Men jag och Thor Erik hade jättekul, vid något tillfälle var det någon som frågade vem sjutton det var som skulle köra hem. Hihi dom känner inte mig, ibland låter Therese en hel del. Men vissa KAN FAKTISKT ha kul UTAN att dricka, haha.






Kolla in utsikten över Liseberg, Lisebergsgranen i vardagsrumsfönstret är det inte alla som har.



Peter har inte tid att äta.


Malin och Peter fick presenter, dom hade ju fyllt 31 år oxå.







Och vad är en julfest utan Lucia tåg. (Thor-Erik är han i tomteluvan.)



Anne-Louise och Michelle tog det lugnt.









Vissa har INTE roligt när dom dricker:


Tack snälla Malin och Peter, vilken lyckad fest. Men att ni höll igång till 8 på morgonen gjorde mig superimponerad. Herre gud vänta bara ett år till ni är 32, då orkar man inte sånt. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0