Oj länge sedan sist.

Oj det var länge sedan jag skrev nu. Det har hänt en massa, men just när det händer en massa hinner man ju inte skriva, typiskt.

Idag ska vi åka till Bengtsfors och träffa Ludwig, Cissi och Molly. Den lilla flickan som Atlas lånade ut sitt ben till.

Igår hade vi Glögg och julöls-kväll. Det var jättemysigt. Jerker, Marie, Patric, Vera och Elin var här. Gud vad jag är kär i lilla Elin. Hon är så söt. Tror att hon är 3 månader nu. Hon har börjat le nu och "prata" lite. Hon är ljuvlig. Senare på kvällen tittade vi på Lost boys 2, en vampyrfilm. Jag tyckte den var bra men alla andra som sett ettan tyckte att ettan är mycket bättre, nu måste jag ju se den.

Jag har fått en ny kompis oxå. Nina, jag är så glad att jag har träffat Nina. Vi känner inte varandra så väl än men det lilla vi setts så tycker jag jättemycket om henne. Hon och hennes kille Shane(jättemysig han oxå) var här hos oss och såg på film för ett tag sedan. Nina hade köpt ingredienser till sin tacopaj, vi gjorde tillsammans iordning den sen såg vi på film. Det var jätte gott. Filmen var inte någon jättehöjdare(King och California) men det var en trevlig kväll ändå.

Atlas, Nina och Shane



Glöggkväll: Jonas, Marie, Jerker och Atlas


Patric, Vera och Elin(kolla den lilla dockan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0