Torsdag 11 december 2008

Idag kom Rosanna och hälsade på. Vi åt varma mackor och spelade spel. Jag tog fram mina spel som jag spelat när jag var liten, Snipp snapp snorum hej basalourm och Schas. Ingen verkar ha hört talas om dessa spelen. Kul att man har dom kvar. Rosanna var överlycklig eftersom hon vann nästan varenda gång. Hon kelade lite med Atlas med och han älskar Rosanna och hennes systrar så han var på sitt allra ljuvligaste humör. 

 

På kvällen klockan sju kom Anette och Daniel vi skulle ha skräckfilmskväll. Min lillebror ÄLSKAR skräckfilm men tyvärr kunde han inte komma. Vi satte på filmen Ghostlake från 2005. Omslaget såg jättebra ut, men fy faan vilken töntigt dålig film. I slutet skrattade vi högt åt hur dålig den var. Se INTE denna.


Men vi hade mysigt, vi åt morotstavar med dip, clementiner och chips. Eller i alla fall gjorde jag och Jonas det, hmm. Efteråt sa Anette: Nä nu måste jag hem och äta jag är vrålhungrig. Haha jag och Jonas var proppmätta.



Anette och Daniel tog tiobussen hem. Då gick jag och Atlas ut på en långpromenad. Vi var ute i ver en timme och när jag skulle lägga mig stor stegräknaren på 22 243. Känns bra, detta är sista veckan med stegräknar tävlingen och jag hade tänkt att avsluta med bravur, men det har inte riktigt blivit så. Jag har totalt tappat stinget. Tycker tom att det är jobbigt att få ihop mina 10000(det har jag inte tyckt innan). Jag är så besviken på mig själv. Lyckades gå ner 4 kg på 3veckor sen har det gått utför. Jag är nog uppe i startvikten igen, skit oxå. Men jag är fortfarande fast besluten om att lyckas med mina 10kg. Men imorgon är alltid en bra dag. Nu har jag i alla fall köpt mitt gymkort och jag och Jonas har varit där 3 gånger denna veckan. Det är alltid en start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0