Fredag 12december 08

Idag är det fredag, jag har längtat efter denna dag. Idag ska jag hem till Nina och Shane och utöva julpyssel. Vi ska baka pepparkakor och ischoklad (precis vad min vikt behöver). Vi ska göra ett pepparkakshus och apelsiner med nejlikor i med mera. Ninas kompis ifrån Norge kommer oxå. Det ska bli kul.

Idag har jag varit hundvakt. Lilla Bobby har varit hemma hos oss och lekt med Atlas. Vi började med en långpromenad (5000steg). Sen gick vi hem till oss. Just nu ligger båda hundarna och sover. Det har varit jätteroligt. Atlas har många gånger varit hemma hos Bobby men Bobby har aldrig varit hemma hos oss. Bara på någon snabbvisit förstås. Men det har funkat jättebra. Bobby är väldigt förtjust i Atlas och vill inte riktigt låta Atlas vara i fred men när jag säger till dem på skarpen lyssnar dom faktiskt båda två det är kul att se att dom fattar vem som bestämmer. ITS MEEEEEEEEE!!!








 
Tillslut blev dom så trötta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0