Usa

Mitt liv är rätt stressigt nu. Jag, min pojkvän Jonas och
min far ska åka till Usa.

PÅ MÅNDAG. OM 3 DAGAR!!!!!!!!!!!

Vi ska vara borta i 6 veckor. Landar i San Francisco och
ska bila genom Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas, Dallas,
Santa Fee, Memphis, Nashville, via Niagara och upp till New York.

Fy sjutton vilken resfeber jag har. Medan Jonas sitter lugnt och
spelar på sin gitarr springer jag stessat runt och pyser, fnyser,
vevar, pustar, darrar och hyperventilerar UTAN ATT FÅ NÅGONTING GJORT!

Och nu sitter jag här framför datorn igen, haha att man inte lär sig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du slipper stressa om tre dagar.......

2008-02-28 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0