26/6-08 Jag är LYCKLIG!

Nu är jag så lycklig. Jag och Jonas var på West coast riot igår. Det var en massa band som spelade på bananpiren i Göteborg. Från klockan 13.30 till 23.00. Nu behöver jag ALDRIG mer gå på en konsert för nu jag har sett NOFX!!! Världens knäppaste, sjukaste och bästa band. Hmm om inte Rancid kommer förstås.

I LOVE NOFX
 

I LOVE RANCID!
 

Vi såg även fantastiska Flogging Molly, shit vad dom är bra! Lagwagon, Millencolin, och Bad religon var oxå där. Herregud jag var i himlen, alla fantastiska band på en och samma gång. Jag köpte tre nya t-shirts skitsnygga. En kille kom fram till mig och frågade mig om jag ville byta hatt med honom HA(!) skulle inte tro det, min hatt följer mig everywhere. Har ju till och med sett halva Usa ihop med mig :o).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0