Kommer ju aldrig kunna somna i natt.

Kan inte fatta det, imorgon blir jag och Jonas hundägare. Jag har äntligen blivit färdig med att sätta upp spalje under altanen så att han inte kan komma under där. Har även satt upp kompostgaller på altanen så att han varken kan ramla ner eller smita.

Jag har även bytt ut alla Jonas tunga mattor, till kissvänliga mattor som är lätta att tvätta. Kändes lite mysigt att få fram mina gamla mattor mysigt med lite färg på våra golv.

Var även i affären och köpte ännu fler leksaker och tuggben det är ju så roligt. Köpte även två hundkorgar, kunde inte låta bli dom var så billiga. Och eftersom vi har köpt oss en liten gnagare kan det vara bra med en i reserv. 
 Jag köpte ett hundschampo oxå som luktade jättegott, så nu mamma ska du få se att hundar faktiskt KAN lukta gott ;o).
Min mamma kommer och hälsar på oss under fallens dagar, det ska bli kul. Jag hoppas att hon ska gilla Atlas trots att hon både är lite hundrädd och allergisk.

Var en snabbis till Vera, hon gav mig  några av Nike's gamla saker (hennes långhåriga Collie). Bland annat en reflex väst
och ett överdrag man kan ha i bilen, hon är så snäll.

Nu måste jag gå och lägga mig, det blir inte många timmars sömn nu. Ska jobba imorgon, för Veronica var snäll och tog min måndag så att jag kan vara hemma med Atlas första dagen. TACK SNÄLLA SNÄLLA VERONICA!

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0