21/3-08 Dallas

Akte in till stan for att shoppa var for sig. Vi splittrade pa oss, men bara 30 minuter senare hade vi alla 3 sprungit pa varandra igen utan att hitta nagra affarer. Dallas ar en konstig stad. Vi gick tillsammans till ett cafe som hade oppen takvaning. Har var det jattevarmt. Jag ALSKAR solen. Bestallde en alkoholfri isdrink med jordgubbar i, och en varmd brownie med glass och gradde pa. Jonas tittade avundsjukt pa min tallrik, sedan pa sin med tva vaniljkulor i. Stackarn, klart att jag bytte med honom. HAAH skulle inte tro det! (men han fick halva min brownie)

Sen gick vi till platsen dar JF Kennedy blev skjuten 1963. Jag visste inte sa mycket om det har. Blev saa illa tillmods. Pappa kopte en dvd, da fick han en tidning pa kopet. I den kunde man se bilder ifran hela handelseforloppet. JF ler och vinkar till folket, bredvid sitter sota Jackie. Plotsligt skjuter nagon eller nagra (dom vet inte riktigt), och man ser pa bilden hur... na usch jag vill inte ens skriva om det. Hemska manniskor, hoppas han kom tillbaka och spokade for dem.

Efter detta akte vi vidare. Stannade i en hala in the middle of nowhere.

Kommentarer
Postat av: Anna Malm

Alkoholfri drink??! Hmm...?

2008-03-26 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0