24/3-08 valdigt nara Nashville

Idag gick Jonas pa en rundtur i Gibson fabriken. Det kostade 10 dollar. Han var nojde efterat, men berattade att man inte hort sa mycket var guiden sa eftersom ljudet i fabriken varit sa hogt. Det tar i alla fall 3 veckor att gora en gitarr. Han landade min kamera och tog lite bilder. Jag och pappa gick pa stan och shoppade. Pappa kopte fler klistermarken och kepsar och magneter. Jag hittade en ursnygg vaska, en kaffemugg och lite presenter. Kul. Nu maste jag snart snala. 

Vi gillade Memphis men kanner oss ratt nojda med dessa dagarna har.

Vi akte vidare mot Nashville. Tog en svang via Jackson, men det var stendott sa vi akte vidare. Nu har vi stannat pa ett motel 8. Har ar jattefint. Rummen ar enorma och dom har en inomhuspool sa nu ska jag branna bort lite donuts. Eller subways som blivit varat nya favoritstalle. Har inte hunnit prova Appelbees an men "Patronica" det kommer! Nu vill Jonas at datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0