ARG NU (dag 4)

JAG ÄR SÃ TRÖTT PÃ KALSONGER OCH HERRPARFYM!!!

Väskan har fortfarande inte kommit. Och inte har dom skickat nãgra resecheckar heller. Vi börjar bli rätt irriterade nu. Bãde jag och Jonas försökte skälla pã dem i bagageinformationen men shit vad svãrt det är med engelska när man är arg. Kunde inte lãta bli att skratta när Jonas barskt säger:"So you will send the bag SEN"

Idag sa jag till dem att vi blir tvungna att betala 97 dollar extra för varje natt som vi blir tvungna att stanna här för att vi i Los Angeles skall bo hos nãgra vãnner. Jag sa till dem att dom pã United fãr betala detta. Dom gav oss en konstig adress och sa att vi skulle skicka in kvittona nãgonstans men suck vad krãngligt allt blev. Vi känner oss klara med San Francisco nu. Vi vill härifrãn nu.

Idag har vi bara treskat runt i hela staden. Vi har promenerat i nio timmar idag. Pappa är en kämpe. Men nu är vi rätt möra allihop.

Vi gick till Hippiekvarteren Ashbury Haight. Det var en syn haha udda människor och mycket färg overallt. Det var nog första stället som vi passerat där det satt folk och spelade pã gatorna för att fã ihop pengar. Det är dock mãnga tiggare här.

Jonas hittade himmelriket där, vi fann den största skivaffär vi nãgonsin skãdat. Vi hittade även endel gitarraffärer. Jonas var faktiskt den enda som handlade idag.



Vi ãt även vãr första amerikanska hambugertallrik idag. GOOOOOOOTT!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0