Djur i Usa

En av mina onskemal som jag ville uppleva med Usa var djur och natur. Naturen har vi verkligen fatt uppleva. Allt fran kullar och dalar, vackra trad till sand och jordakrar sa langt ogat kan na. Bomullsfalt har vi akt forbi. Och berg i alla farger och former. Har blommar det forfullt, precis som min pollenallergi. Shit det har blir en lang pollensasong. Men djuen...

Jag ar sa besviken jag har visserligen sett en uggla, jattevacker. En kolibri och antiloper, manga. En kackerlacka ifran pappas rum, fraga honom sen vad han gjorde med den (vagar inte skriva det). Ekorrar har vi sett och stora faglar. Men vet ni vad pappa har sett. EN SKUNK!!! Jag vill oxa se en skunk!!! Sa haftigt, eller ja vi har sett ganska manga skunkar i blodiga polar pa vagen. Pappa ser oftast alla ovanliga djur under morgonciggen, jag far nog borja roka.

Men det konstigaste av allt och ackligaste som vi sett ar nog alla doda hundar som ligger pa motorvagarna! Fattar inte det, stora hundar. Rottweiler och Pittbulls ar det vanligaste.

Har finns nastan inga katter, konstigt

Kommentarer
Postat av: Anna Malm

Usch vad hemskt med överkörda hundar!! Vad ledsamt! Släpper folk bara ut dem när de tröttnat? Vet ni, vi har värsta vintern här hemma. Det har varit riktig snökaos i Göteborg (25/3), med bussar som fastnat på massor av ställen. Det är rätt kul att köra såna dagar! Men nästa vecka kommer våren sägs det. Många kramar! Anna

2008-03-26 @ 22:11:48
Postat av: Marie

Inga djur???
Ni får väl ta och leta redan på något gammalt zoo. :)
Sköt om er!!!

2008-03-26 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0