En helt vanlig dag i Hollywood 7/3-08

Vilken stad jag och Jonas ar vraltrotta. Har ar sa mycket att se hela tiden. Folk har klatt ut sig till allt mojligt for att man ska stanna och ta kort tillsammans med dem. Sen vill de naturligtvis ha pengar. Endel ar jattelika orginalen en del ser bara dumma ut. Jag har smugtagit endel kort.

Vi hoppade pa sightseeing bussen, det var kul. Det kostade 25 dollar per person men vi lyckades fa ner priset till studentpris och fick resan for 20 per person. Forsta biten var jatte intressant men resan pagick i 2 timmar och Beverly Hills var faktiskt inte alls nagot att se, tyckte vi.

Vi har checkat in pa ett Hotel som heter Liberty. Det ligger fantastiskt bra till, med gratis parkering och gratis frukost. VI betalade 40 dollar per person och natt. Billigt for hotel men i framtiden maste vi hitta billigare stallen. Men vet ni, vi har badkar!!!!

Vi har shoppat oxa naturligtvis. Haha Jonas hittade annu mera Danzig saker till och med jag fick en Danzig t-shirt utav honom. Den var jattefin.  Jag hittade en jattefin klanning i LILA och losharslingor i LILA, jag fattar inte jag avskyr ju LILA!!!! Men dom var vraaaaaalsnygga.

Maste bara namna att vi har 25grader varmt har. UNDERBART!!! Venice beach here we come!

Nu ska vi sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad underbart att vara där :)
Önskar att jag var lite äldre och rikare så jag också kunde det ;)

2008-03-09 @ 08:22:48
URL: http://emeloj1.blogg.se
Postat av: Linda

Hej sötisar!!
Låter jätteunderbart ju! Fick precis ett mail av en kompis som landade i Detroit igår och ska vidare till flååårida nu. Herregud. Snart är det bara jag kvar här....*darrar med underläppen*

Hoppas ni har det riktigt riktigt mysigt! Det låter sannerligen så!

Puss o kram

2008-03-09 @ 09:07:32
Postat av: pillan

Hej, herregud vad underbart! Man vill också vara med! Sitter här hemma i regngråa svergie... vill bara säga att Carola åkte ur Melodifestivalen mot Nordman!! TJOHO!!!!

2008-03-09 @ 18:11:44
URL: http://www.pillizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0