...fortsattningen (10/3-08)

Ah vad jag onska att jag kunde lagga in bilder. Ni kommer inte att tro oss. Haha vi tror det inte ens sjalva. Gick upp, at frukost och akte tillbaka till Los Feliz igen, den har gangen ihop med pappa.

Denna gangen korde vi in pa gatan innan Rustic inn. Och direkt fann vi hans hus. Det sag hemskt ut. Stort hal i taket och persiennerna var fransiga. Parkerade utanfor likt paparazzis och borjade smyg fota. Vi tvingade pappa ur bilen for att roka, han stallde upp for oss. Jag gick ut och stallde mig med honom och fortsatte smygfota. Jonas lamnade bilen och sa ah vad faan nu gar jag dit och tittar. Han passerade huset och jag tog kort. Sprang over till Jonas och vi gick tillsammans forbi huset. Nar jag plotsligt vande mig stod en snygg svart Jaguar pa uppfarten och dar stod han och laste upp sin grind. Jag vande mig om och sprang fram till honom samtidigt som jag ropade till Jonas att vanda sig om. Jag sa: Glenn Im sorry to bother you but we traveled all the way from sweden just to see how you live, could we please take a photo of you. Han sa: I cant believe a fucking thing you're saying. Sen skrattade han emot oss. Han hade brottom men poseade med oss en bra stund anda. Han var super trevlig. Han berattade att han inte langre bodde har men att han hade sitt kontor kvar. Vi fick aven lite inside information, nasta vecka borjar han spela in sin nya skiva. Nar jag skulle ta kort darrade jag i hela kroppen detta sag han och han skrattade at mig. Sedan fick pappa ta kort istallet sa att vi bada kom med. Han skrattade och sa fa inte med huset pa bilderna bara.

FAAAN vilken dag.

Efter denna STORA, OSANNOLIKA traff akte vi till Venice beach. Just det pa vagen hittade vi aven en stoooooor 99 cent affar, det var kul. Jonas var vid detta tillfalle inte kontaktbar, haha undra vad han tankte pa.

Val pa beachen borjade Jonas att prata igen, da hade han tankt ut 1000 fragor som han angrat att han inte hade stallt. Haha, vi tog inte ens hans autograf ju.

Vi solade hela eftermiddagen sedan pa varan promenad till nagot stalle att ata pa sprang vi ratt in i en film inspelning, haha nu har jag 1000 bilder pa Adam Sandler oxa. Haha vilken kandis dag. Nu ska vi ut och dricka nagra ol.

Och prata gamla minnen och ganska farska minnen oxa forstass. 

E DE DET HAR DOM MENAR MED HOLLYWOOD!! (we love it)

Kram pa er

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh herregud...snacka om flax!! Vilken tur att ni träffade honom, helt otroligt! Förstår att Jonas är i sjunde himmlen...åh, roligt!!!
Så rolit att höra att allt är bra med er, gott! Men vem är det som säger att det är dåligt väder här? Bah..det är 28 grader varmt och solen skiner...*hostar* Jättefint väder. Verkligen. Absolut!

Ha det så gott sötnosar, saknar er!*slängkysser*

2008-03-11 @ 22:47:06
Postat av: Alf Jörlind

Hej

Trots att jag nyss varit i Amerika själv blir jag avundsjuk. Vill dit igen.

Alla hälsar

Ha det bra

Alf

2008-03-12 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0