Gallup (New Mexico)17/3 Mandag

Dagen borjade med ett besok till sjukhuset har i Gallup. Jag har fatt halsfluss. Bara att anmala sig kostade 300 dollar det har blir inte billigt. Visst vi har forsakring men Jonas hmnade pa sjukhus i Usa for 10 ar sedan och det blev jattedyrt trots forsakring. Jag sa till Jonas att jag kan betala upp till 5000 bara for att bli frisk for det har ar outhardligt. Jonas sa att det inte hade stoppat pa den summan. Hmm jag ar radd nu. Vi lyckades dock fjaska till oss tva recept ifall om Jonas eller pappa skulle aka pa halsflussen oxa.
Medicinen skulle hamtas pa varuhusen K-Mart eller Wahlgren, knepigt.

Tack Karin for att du hjalper oss med forsakrings samtalen, Du ar en parla! Jag ska kopa dig nagot fint medan jag annu har nagra pengar.

Efter sjukhus besoket akte vi vidare till Santa fe. Har ar alla hus bruna haha man ser dem knappt i det brungula landskapet. Ska verkligen forsoka fa in lite fler bilder snart.



Igar Sondag besokte vi Grand canyon. Wow wow wow detta ar ett msate om man ska hit i narheten. Det var helt overkligt. Kandes som om det var en kuliss bakom en. Det var helt fantastisk. Vi hade lite otur med vadret, det var jattekallt och snoigt. Men i ca en kvart var vadret klart, sa vi hann ta en massa fina bilder.


Efter Grand canyon akte vi via Flaggstaff,  Winona och Gallup. Kan bocka av manga route 66 stader nu.


Kommentarer
Postat av: Anna Malm

Hej Söt! Så tråkigt att bli sjuk på semestern. Men nu blir du nog snart bra igen, antibiotika brukar verka på ett par dagar. Krya på dig!!! Kramar! Anna

2008-03-19 @ 16:02:44
Postat av: Rune

GLAD
PÅSK

2008-03-21 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0