Grand Canyon -4*C burr 16/3-08

GRATTIS SWEBUS-DANIEL PA 30-ARS DAGEN!!!


Klockan ar bara 10 sa vi har inte hunnit med nagot an. Ville bara beratta att det snoar har. Och vadret ar JATTEKALLT. Jag vill tillbaka till Californien. Frukosten pa motellet bestod utav minidonuts och kaffe! Star man sig nog lange pa. Halsen har varkt hela natten, trots ipren och nagon konstig amerikansk gora som man ska dricka. Som att dricka ljummen flytande tandkram,bla. Nagon som fortfarande ar avundsjuk? Nagon?
 
Idag ska vi till Grand canyon men har ar dimmigt och kallt sa vi kommer nog inte att se sa mycket. Jag lamnade aven kvar min tackjacka pa Yucca motel, angrar det lite nu. Pappa har nog lagt ner planerna pa att aka helikopter.


Kommentarer
Postat av: Otto Johnsen

Hej på er.
Jag vill bar GRATTA dom nyförlovade och önskar er alla en trevlig resa vidare over there....
Hälsningar Otto

2008-03-16 @ 18:48:21
Postat av: Anna Malm

Stackare! Du har nog fått "avgashals", om det nu finns nåt som heter så?? Du får köpa dig en ny jacka och försöka njuta av semestern även om det är lite kallt. Det blir nog bättre, det är väl vår på gång där ocksa? Kram! Anna

2008-03-16 @ 19:59:37
Postat av: Alf

Förlåt Therese, vad är 4 minusgrader. Vi har upplevt ett nytt 17 november. Mellan 20-30 cm snö natten till måndag. All trafik inställd måndag morgon. Hälsa pappa Björn och ha det bra.

2008-03-17 @ 15:28:47
Postat av: Lars Elvheim

Hej ungdomar.
Håppas att förkylningen släpper.
I morgon åker jag till Rio,Håppas det inte är snö där.God tur vidare till er alla.
Hälsningar Lars E

2008-03-17 @ 18:37:09
URL: http://w.w.w.lelvheim.blogg.se
Postat av: Rune Jörlind

Jag hoppas att Ni har det bra och att Ni filmar mycket (Björn).

2008-03-18 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0