Hoover Dam(lordag15/3)

Hmmm nu har nog vinden vant for oss. Idag akte vi vidare ifran soliga Las Vegas. Genom Nevada och Arizona oknen, vilket haftigt landskap. Bergstoppar sa langt ogat nadde, buskar och sand sand sand, eller snarare grus. Det var jattevackert. Men jag kan inte fatta hur folk kan bosatta sig har. Sa ode.

Min hals har borjat varka, ar inte forkyld eller hostig bara vark i halsen. Det har nog inte hant mig forut. Naaaaa jag har inte pratat for mycket!!!

Vi akte forbi Hoover Dam i Nevada men vi blev nog alla lite besvikna. Inte alls vad jag hade forvantat mig. Sa Jerry, hit behover du inte aka. Det var extremt mycket avgaser och koer i oandlighet. Jonas hostade sa att tararna trillade. Och min hals kandes som att den skulle fratas sonder. Usch vi akte ganska fort darifran. Vidare till Arizona.

Nar vi borjade narma oss Grand canyon var klockan redan atta pa kvallen sa vi bestamde oss for att sla lager. Vi ar nu i en stad som heter Williams och har ar det sviiiiiiinkallt. Vi blev alldeles chockade nar vi gick ur bilen. Vi maste vara valdigt hogt upp. Jag gick och la mig direkt. Man ar helt slut kord har av alla intryck och upplevelser. Marker att jag knappt kan formulera mig nar jag sitter vid en dator sa jag ar ledsen for alla stavfel! Men ni verkar ju hanga med i alla fall :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0