Las Vegas torsdag 13/3-08

Vill bara borja med att skriva TACK for alla inlagg, jag blir jatteglad. Det ar sa kul att lasa vad ni har skrivit till oss.

IDAG AR EN SPECIELL DAG. Min och Jonas dag.... Vi har kommit fram till Las Vegas idag.







Haha NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ vi har inte gift oss. Men idag 13/3-08. Forlovade vi oss. Pa Yucca motel (haha). Jonas du ar det basta som finns. Kommer alltid att alska dig.


Pa kvallen gick vi ut och at och akte upp i det sjukaste utsiktstornet jag nagonsin har sett. Det heter Stratosphere. Och ar 350 meter hogt, hissen var en av de snabbaste i varlden. 3 vaningar pa 1 sekund. Men det varsta av allt ar att hogst upp pa tornet fanns 3 karuseller. En som sag ut som en jattekort berg och dalbana men den gic ut over kanten och nar den val akt ut over kanten bara den tippar ut over kanten fyyyy faan.  Jag far yrsel bara av att tanka pa den.  Det fanns aven ett uppskjut i mitten uppe pa taket och en slanggunga dar man dinglade utanfor taket. Fy sjutton vad sjukt. Jonas och pappa var imponerade, sjalv satt jag och krampaktigt holl mig i utan for hissen i mitten av tornet. Hyperventilerade och var helt svimfardig. Att jag aldrig lar mig... JAG AR HOJDRADD!!!


Val nere i sakerheten igen gick vi till Outback steakhouse. Dar fick vi en enorm stek som inte hade en enda fettstrimma i sig. UNDERBART GOD. Nar vi satt dar bar dom fram champange till bordet och pappa tappade hakan. Da berattade vi for honom att vi hade forlovat oss. Pappa bjod pa middagen. Han blev jatteglad och kramade Jonas hand lange. Han sa att i mina ogon kan det inte bli battre. Jag blev jatteglad for hans reaktion. Vi hade en underbar kvall. Haha i mina ogon kunde den inte ha blivit battre.

Klockan 1 stupade vi i sang.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jätte kul att ni förlovade er. Jag fick läsa raden tre gånger för att vara säker på att jag läste rätt. Det är bara och säga. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!

2008-03-15 @ 07:21:20
Postat av: Patronica

Heeeeeeej!!!!!

Stort graaaaaattis! Ni verkar ha börjat er resa på allra bästa sätt. Glenn, Bad religion, Adam Sandler och nu förlovning. Vad ska ni hitta på under resten av resan? Patric vill ha en till bil. Kan ni fixa det? ;o) VI åkte berg och dalbanan på Stratosphere när vi var där och det var hur läskigt som helst ju. Det ska bli så kul att höra om er resa när ni kommer hem. Saknar er!
Kram
/Patronica

2008-03-15 @ 10:22:08
Postat av: Alf Jörlind

Vi skickar ett jättegrattis till både dig och Jonas.

2008-03-15 @ 10:24:11
Postat av: pillan

VA KUL!!!!!!! GRATTTIS!!! Önskar er all lycka!Ha en fortsatt trevlig resa!

2008-03-15 @ 11:52:23
Postat av: Lars Elvheim

Grattis-grattis.Jonas,du är en riktig turgubbe.
Känner dig inte,men du verkar ha fru Fortuna på din sida.
Bästa hälsningar från
Rio Lars

2008-03-15 @ 11:52:33
URL: http://w.w.w.lelvheim.blogg.se
Postat av: Marita

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
Håller med Björn, kan inte bli bättre i mina ögon heller. Stora Bamsekramar till Er båda från Mamma o Bengt

2008-03-15 @ 17:17:23
Postat av: Anna Malm

Grattis alskingar!! Och vad modigt av dig att overhuvudtaget aka upp i tornet! Manga kramar och pussar! Anna

2008-03-16 @ 19:48:05
Postat av: Stefan

Wow! Har ni förlovat Er!?!?!
Så typisk mig att inte upptäcka inlägget förrän nu! Fast gratulationerna är lika varma i alla fall! ;)
Kram,
-Stefan

2008-03-17 @ 22:25:55
Postat av: Linda

åh..grattis som tusan i efterskott! Är så glad att ni har gjort det, ni är världens mysigaste par! Godingar!
Hoppas ni har det bra i snön, vi har snö här med kan jag upplysa om. Massor*rynkar på näsan*

Puss o kram o så

2008-03-18 @ 18:14:13
Postat av: Mikael

Grattis!

2008-03-19 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0