NY KAMERA

Jag är såååå nöjd! Eftersom jag precis blivit fast anställd har jag inte längre en innestående lön. Det resulterade i att jag denna månad fick dubbel lön. Åh vilken lyx.

Efter snabb övervägan insåg jag att jag borde köpa en ny BRA kamera. Anna hade nyss köpt en och berättade välvilligt om den. Jag blev eld och lågor. Vore såååå roligt att ha med en riktigt bra kamera på resan. Och nu har jag köpt den. En Canon G9 men 12.1 mega pixels. Jag är såååå nöjd. Tog en bild ut i våran kolsvarta trädgård igår natt och man kan zooma in så att man ser knopparna på trädet som står en bra bit bort på den. Jag älskar min nya kamera. Går runt och bär på den hela tiden. Klappar och pussar på den, haha.
Köpte även ett 8gb minnes kort. Här ska plåtas!!! USA here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0