Roswell Tisdag 18/3

Idag tog vi en shoppingtur i Santa Fe nar vi vaknade. Santa Fe var inte riktigt vad vi hade forvantat oss. Det var ganska mycket nybyggda hus. Nastan alla hus ar bruna eller rostroda och har rundade kanter. Pappa har hittat massor av route 66 marken, magneter, nyckelringar och skyltar (haha ni kommer att fa hora om denna resan till han gar i pension tror jag). Jag hittade antligen lite souvenirer jag med, det var kul. Jag och Jonas har mest kopt band t-shirts. Jag hittade en vralsnygg med Dropkick Murphys ah vad dom ar bra. Behover jag saga vilket band Jonas har kopt T-shirts med?!

Efter Santa Fe akte vi vidare mot  Amarillo men angrade oss plotligt och tog av emot Roswell. Ufo staden, hade inte hort talas om detta. Men pappa och Jonas blev eld och lagor. Jag antar att det blir museeum imorgon.


Just nu sitter jag bakom receptiondisken pa varat Motel. En jatte trevlig Indisk tjej driver detta motel och hon lat mig lana hennes internet. Sa som vanligt ar jag stressad och tom i huvudet, sa det har sakert blivit en massa fel idag oxa.

Nu ska jag ga och lagga mig, vi forlorade annu en timme nar vi akte in i New Mexico sa nu ar vi bara 7 timmar efter er.


Tack for alla gratulationer till mig och Jonas, jag kan inte vara lyckligare. Kram pa er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0