San Francisco dag 3

Hinner kanske inte skriva sa mycket, har pa Amsterdam hostel finns bara 3 datorer och dom ar standigt upptagna. Och nar du val far tag i en sa far du bara sitta 15 minuter om det ar ko. Men jag borjar i alla fall.

Jag har fortfarande inte fatt mitt bagage men Jonas agnade halva morgonen at att ringa till flygplatsen. Telefon kontakten var usel. Men slutligen fick vi veta att min vaska star kvar i London, vilken lattnad anda. Dom skulle skicka den och kora den hela vagen hit till vandrarhemmet. Nu maste jag bara ha tag i Helena sa att hon kan fa sitt Zoega kaffe. Vi skulle ha traffat henne idag pa Exploratorium. Men nar vi skrev till varandra pa msn forut sa brot kontakten innan vi bestamt tid. Vi tog bilen dit, JAG korde (ah sa duktig jag kande mig). Jonas ar en bra kartlasare. Vi var framme 11.15 gick mest runt och letade efter Helena men sag ingen blond flicka i solglasogon. Nu maste jag ha tag i henne for vaskan skulle komma i natt och vi aker imorgon.

Efter Exploratorium akte vi over Golden gate bron och vidare till Red Wood parken. ENORMA trad!!! Det kostade 5 dollar per person. Det var jatte vackert men fragan ar om inte vagen dit var haftigare. Det var branta backar med djupa dalar. Och vaxtligheten var faaaantastisk. Jonas korde in till stan igen. Pa hemvagen var det tull over Golden gate. 5 dollar skulle det kosta men nar vi kom dit vinkade han forbi oss. Vi vet inte varfor alla andra betalade ju.

Nu ar Jonas superivrig pa att komma ivag. Vi har hittat en affar som saljer Hardrocks prylar i alla former. Den heter Hot topic och ligger inte sa langt harifran.

Hann visst skriva en hel del. Hoppas sa att Helena laser detta. Far jag bara min vaska sa lovar jag att vi pa nagot satt ska se till att du far det. Ledsen att jag strulade till det idag. Hade verkligen velat traffa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0