San Francisco dag 4

Klockan ar bara halv nio. Och vi har bara hunnit ata frukost. Fattar inte vad som har hant med mig och Jonas vi gar upp klockan 7!!!!!!(jag lovar) varje morgon men stupar i sang innan nio pa kvallen. Da brukar pappa ga ut och gora stan osaker. I forrgar hamnade han dock i dom daliga kvarteren och kom hem lite skakad.

Vaskan har fortfarande inte kommit, jag blir sa trott pa det har nu. Den skulle skickas idag istallet. Men kommmer att vara pa flygplatsen antingen 13.15 eller 16.35. Men sen ska den ju koras hit oxa. Sa vi maste stanna en natt till. Men nu ska vi ge oss ut pa annu en brutal promenad i backarna. Kanske aka lite sparvagn oxa.

Flygbolaget sande mig resecheckar for 50 dollar for besvaret, vad har man dem till? Nagon som vet?

Na nu maste vi komma ut i SOLEN! Kram pa er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Therese!
Fint att ni upplever så mycket nytt i San Francisco!! Verkligen synd att du har tappat din väska....
Vill bara säga vad du ska göra med rescheckar: gå till banken och växla de mot pengar!!!
Jag önskar er alla en fin fin resa genom USA!
Många kramar,J*

2008-03-06 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0