San Francisco fortfarande dag 4 (6/3 -08) INTE ARG LANGRE

DEN HAR KOMMIT, MIN VASKA, MIN FINA RODA VASKA!!!

Jonas deckade i sang vid 21 sa jag och pappa gick ut for en ol ihop. Val ute sa kunde i inte motsta att slanga oss pa en av sparvagnarna som aker har i de branta backarna. Det kostade 5 dollar at varje hall. Men dom glomde att ta betalt for oss pa dit vagen. VI SA INGET...

Vilken kansla vi som tankt hoppa over detta. Jisses vilka backar och vilken fart dom aker i. Man fick hanga ut ifran vagnen staendes pa trappsteget, sjalvklart gjorde vi detta. Ah sa haftigt...

Efter varan fard och varan ol (som blev 2)knallade vi hem. Vi tryckte koden pa dorren till Hostelet och mots av en stor rod carltonvaska i lobbyn. Jag hoppade och dansade och sjong: "My bag, my bag, my bag". Receptionisterna tittade konstigt pa mig och sa: "So I believe its your bag!" Haha den ena killen som vi inte har sett forut sa: You have to thank the airport. Men den andre avbrot honom direkt och sa: "NO NO NO NO, they have waited 4!!! days for it"

Jag ar sa lycklig nu. Los Angeles here we come.

Sorry Helena att det blev sa struligt. Hoppas att vi kan ses nagon annan gang istallet. Du har varit en parla for oss. Hoppas verkligen att kaffet ska smaka. Och att du far varldens basta fodelsedag. Hihi tror din present ifran mig ska passa utmarkt imorgon. Sa hamta upp den pa Amsterdam hostel, 749 Taylor street sa fort du kan.

Kommentarer
Postat av: Anna Malm

Hej pa er! Skont att din vaska antligen kom till ratta! Nar ni ar i LA, missa inte Venice Beach, om tidsplanen tillåter. Vi var dar tva ganger, tycker det ar mysigt. Krama och pussa pa Lasse och Wen-Chun fran mig om ni traffar dem!! Och du, det finns grymma Outlets en bit utanfor LA, go girl! Kram! Anna

2008-03-07 @ 10:42:28
Postat av: pillan

Hej vad skönt att väskan är tillbaka!
Om ni står utan hotell rum så kan jag hjälpa er, det är bara att ringa
046771593059 och fråga efter mig Pernillla... så bokar jag rum åt er.... Kram Pernilla

2008-03-07 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0