7/11-08

32 år. Känns konstigt jag har ju redan varit 32 i ett helt år redan. Förra året när någon frågde hur gammal jag är så sa jag att jag skulle fylla 32, efter halva det året började jag istället säga att jag var 32, VARFÖR DÅ???. När jag nu skulle fylla år var jag tvungen att tänka efter, vänta nu hur gammal blir jag egentligen?? Men herregud 2008 född 76 jag blir ju 32!!! Det har jag ju redan varit i ett helt år!! Skit oxå jag glömde vara 31!

Idag jobbade jag 5.40 -18.21, kul. Sov dåligt i natt oxå. Vilket resulterade i att jag var jättetrött på jobbet. Men det var en bra dag ändå. Jag väcktes med frukost på sängen, blommor och en stor tårta men den bestämde vi att vi skulle äta på kvällen istället. Klockan 4.30 är man inte alltid sugen på prinsesstårta. Jag öppnade mina presenter och blev JÄTTEGLAD. Jonas hade köpt konsert biljetter till den skotska gruppen Levellers. Han hade köpt en till Elä oxå, jag saknar Elä så det gör ont i hela hjärtat. Jag blev jätteglad. Levellers och Elä på en och samma gång det kan inte bli bättre!

Jag hade många trevliga passagerare idag och sista turen kom Tommy han gav mig en förtidig födelsedags present häromdagen. Han hade köpt hela serien V till mig. Åh vad roligt, jag som inte vågade se på den när jag var liten. Plötsligt dök Daniel upp på bussen, han hade oxå en (eller rättare sagt flera) present(er) till mig. Alldeles för mycket var det men jag blev jätteglad, visste inte att han visste att jag fyllde år. Men det var även han som hade skrivit grattis efter mitt namn på arbetslistan, vilket resulterade i att flera stycken på jobbet sa grattis. Det var kul. Tack tack Daniel. Till helgen är både jag och Jonas lediga då kanske vi kan ta det där. Vet att vi har lite planer men vi kan väl höras, äta bör man annars...

På kvällen var jag jääääätte trött. Vi bestämde oss för att göra något kul imorgon lördag istället, så dagen slutade med pizza och film. Vi såg Solstorm, både jag och Jonas blev överraskade, den var riktigt bra. Det blev lite vin och godis oxå. Min diet håller på att gå åt helvete. Men man måste ju leva oxå suck vilket ska man välja, var smal och snygg eller leva haha skoja bara. Än har jag inte gett upp. Ska ta mig i kragen och kämpa vidare men kanske nästa vecka igen. Idag blev nog bottenrekordet i steg tror det var strax över 5000 idag. Jaja man fyller bara en gång om året.

Amerikanska tårtor, fina men äckliga. Tacka vet jag prinsess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0