8/11-08

Idag åkte jag och Jonas och bowlade, det var kul. Vi skulle egentligen spelat biljard eftersom jag älskar det men det var uppträdande på Carinas ikväll så det var inget spel där idag. Vi fick banan bredvid Helene och Lelle, dom var trevliga. men stackars Jonas fick i sista ronden 6 strike'ar av åtta rutor, sen stängdes banan av för att tiden var slut. Stackars Jonas, men men han vann totalt i alla fall. Efter bowlingen satt vi kvar och pratade med Helene och Lelle. Lelle bjöd mig på en Pina Colada milkshake, fy sjutton vad gott det var. Det ska jag köpa igen, men usch vad mycket grädde det var i den. Hmm kommer att få börja om helt när jag sätter igång igen.






Hinner inte skriva mer nu för jag har en uttråkad liten vovve under skrivbordet som verkligen behöver få komma ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0