Detta har hänt

Hmm måste börja med att bekänna, jag kan inte låta bli att fuska och fuska och fuska nu. Har gått ner 3 kilo men vill verkligen ta mig i kragen nu innan det börjar gå åt fel håll igen. Men nu kommer det komma en del dagar som kommer att bli svåra att låta bli att äta gott, jag fyller nämligen år på fredag och eftersom jag jobbar i stort sätt hela dagen kommer jag tycka synd om mig själv och trösta mig med något extra. Och eftersom jag jobbar måste vi ju ha kalas en annan dag. Jonas säger att jag inte får boka upp något på min lediga måndag, åh vad nyfiken jag blir. Och den dagen kommer vi säkert att äta gott igen.

Och på torsdag... åh vad jag längtar till torsdag, då ska jag Anette, Susanne och min mamma åka till Ullared Gekås. Det ska bli sååå roligt. Men dyrt, har skrivit en lång inköpslista med både saker vi behöver och saker jag vill ha.

I fredags var jag Anette och Susanne ute. Jag tycker så mycket om Susanne, det är hon som är matte till Molly som Atlas är tokförälskad i. Killen blir helt galen när han träffar henne. Jag och mina regler existerar inte alls när Molly är i närheten. Men hon är en bra förebild för honom för hon är sååå lydig och duktig. ATLAS SE OCH LÄR.
Först åkte vi till Swania och åt afterwork maten, men vi var där 18.40 och det stänger 19 så nästan all mat var slut, usch vad dåligt, är det till sju ska det väl finnas mat till sju. Jaja ölen var billig fram till sju i alla fall så vi ilade alla tre och köpte varsin till varandra, hmm plötsligt stod man där med tre öl på en gång.


Efter ölen åkte vi till Teatergränd i Vänersborg. Jag har aldrig varit där, så det var kul att se det. Men det blev en tidig kväll. var hemma redan halv ett.

På lördagen firades Halloween men jag och en kompis satt hemma hos mig och åt godis (se där en gång till) och spelade kort. Det var riktigt mysigt. Vi spelade Chicago, jag vann bara en av fem omgångar.

Det kom ingen till oss och bus- eller-godisknackade men det kanske var tur det för dom hade nog blivit rädda för min lilla Devildog :o)

(Min lilla kärlek)

I söndags fick jag och Jonas Göteborgsbesök. Tomas och Elsa var här det var trevligt. Jag och Elsa var ute skogen och lekte kurragömma med Atlas. Han var så lycklig, han älskar när vi fårbesök och besöket dessutom ägnar sig så mycket tid åt honom som Elsa gjorde då kan det inte bli bättre tycker Atlas. Vi åkte upp till Hunneberg och grillade oxå.

Här är lilla goa Elsa ihop med Låckereds katten Korren. ÄLSKAR denna bilden, är den inte fin!


Vill bara asluta med att säga TACK Atlas för att du får ut mig på promenader i ur och skur, utan dig hade den här stegräkningen inte blivit mycket med. Idag måndag 3/11 gick vi dessutom vilse i Blåsut. Det trodde jag var omöjligt, men jisses vad stort det är trots allt. Måste komma ihåg att leta upp Skogsvägen och Sommarvägen korsningen igen ihop med Jonas, vilket fint område, kändes som vi gick i bullerbyn på gatorna där. Nu är stackars Atlas helt slut, och jag med för den delen. Stegräknaren är uppe i 14490 nu och jag är NÖJD.

Nu ska jag sova, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0