17/10 fredag

Jonas ringde igår från New York, allt var kanon och konserten hade varit FANTASTISK!!!! Jag är så glad för deras skull, men så ledsen för mig :o). Puss på dig Jonas.

Idag blir en kämpig dag. Jag ska ta med Atlas till göteborg. Vi ska gå på bussmässan, det ska bli så roligt men vi kommer inte kunna vara där länge eftersom Atlas måste ligga i bilen. Anette ska oxå följa med så vi får hjälpas åt att ta hand om lillen.

Vi ska även åka förbi Ikea så att Anette kan få sin alldeles försenade födelsedagspresent.

Nu måste jag ila. Idag blir det nog många steg.

Måste bara berätta... Atlas försvann i lägenheten idag, jag letade runt och Jonas kan du gissa vart han var?

Han satt i duschen haha, han som är så rädd för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0