HJÄLP!

ABSTINENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag lider av akut godisbrist, hjälp!



Idag vaknade jag med halsont och en extrem trötthet. Jag cyklade till jobbet vilket inte ger några steg på stegräknaren och hela mitt arbetspass satt jag ner på varenda ändhållplats. På rasten som var en och en halv timme lång gick jag till vilorummet och sov. Herregud tröttheten ville inte gå över. När jag slutade jobbet vid 13.30 hade jag bara fått ihop ca 2000 steg. Det är KATASTROF, alla andra dagar har jag i alla fall varit uppe vid 6-8000 vid den här tiden. Men i en kraft ansträngning ledde jag cykeln hela vägen hem och fick till slut ihop 3000 steg till. Jag och Jonas tog en promenad med Atlas efter maten så nu står stegräknaren på 7500 men jag är helt färdig och klockan är 21.00.

Trots att Atlas hjälper mig att komma ut på promenader är det faktiskt han som hindrar mig från att gå ut nu. Han har precis somnat in för natten och jag vill inte väcka den lilla vovven nu. Atlas är trött för jag och Jonas tränar honom hårt på varenda promenad nu. Promenaderna blir jättejobbiga för oss oxå, men det lönar sig i längden.

Idag har jag inte kunnat tänka på annat än godis. Förstår inte vart detta plötsliga godissug plötsligt kom ifrån. Jag har ju klarat mig så bra hittills,  har knappt tänkt på godis.

Insåg att jag måste träna min hund i en helt ny tränings gren, för en sån här hund vill jag oxå ha:


Om jag skickar med honom en tjuga så kan han springa till Statoil och köpa choklad åt mig.

JAG VILL HA EN CHOKLADHUND!!!


Nu tror ni säkert att jag ska skriva att trots att det varit såå jobbigt idag så lyckades jag låta bli att köpa godis... HA då känner ni inte mig!!! Klart att jag köpte godis.


Kommentarer
Postat av: vera

Vilken gottegris du är...hihi!

2008-10-11 @ 10:56:36
Postat av: Caroline

Jag beundrar din envishet och en godisbit eller tre kan aldrig skada en så vältränad flicka som du. Tugga på eller tugga och gå.

Kram // C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0