Lördag

Idag har jag bara krattat löv och gått på promenader med Atlas. Vi tränade en hel del i skogen både på att han ska stanna kvar, komma och leta upp godis. Han är så go min lilla skrutt. Fick höra att det är bra för hundar att få jobba för maten, att man inte bara ska ställa fram en skål, utan kanske att man sprider ut den så att dom får leta fram sin mat eller kanske gömma den ute i trädgården. Så idag fick Atlas sin frukost serverad i sin godisboll, som bara har ett hål och när man rullar den ramlar godiset ut. Detta var toppen Atlas tyckte det var kul och jag fick en massa tid att göra annat i trädgården medans han rullade runt den på gräsmattan.

Klockan 17.35 började jag jobba. Joakim och Lena tog hand om Atlas idag. Det hade gått bra. Skönt. Nu är jag uppe i 12149 på stegräknaren men ska allt få ihop lite till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0