Lördag

Hmm fattar inte varför jag satte mig här. Jag har tusen saker att stå i idag, men har svårt för att komma igång. Känner mig trött idag. Kan bero på att jag körde nattbuss igår. Eller att jag tog ut mig för hårt igår. Jag simmade, cyklade, krattade löv och gick. Jag fick "bara" ihop 16822 steg igår. Simningen gav ju inga och inte heller lövkrattningen eller cyklingen.

Igår fuskade jag lite, åt en skumraket och den var JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEGOD! Glömde totalt bort mina situps oxå och åt bara 2 frukter. Hmm börjar jag redan balla ur?

Idag ska vi ha trevligt. Vi ska bli bjudna på middag hemma hos Anette jag, Daniel och Atlas. Sen blir det corona turnering, kul. Idag är min "fridag" har kört ett extra pass för att få mysa ikväll. Så ett par glas vin ska allt gå ner oxå.

Anette är förövrigt Atlas bästa människokompis. Herre gud vet inte vad hon gör med honom men Anette är den ENDA person som Atlas gråter efter när hon går. Atlas älskar Anette. Dom har kul ihop. Anette är mycket påhittig, en dag spelade hon innebandy med Atlas leksaker i trädgården. Det tyckte Atlas var jätteroligt. Han sprang som en galning och jagade dem. Här är några söta bilder på Anette och Atlas och på Anettes super gulliga och underbara lilla dotter. Goare tjej finns nog inte.     
      
    Anette du har ett hjärta av guld!



Nä nu mååååste jag sätta igång med allt jag har att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0