Så tomt här är

Idag klockan 02.30 körde jag Jonas och Jerker till Landvetter flygplats. Dom ska flyga till New York för att se på Danzigs konsert. Jag är SÅÅÅÅÅ avundsjuk. Men någon måste ju vara hemma med lilla valpen. Jag hoppas att dom får en toppen resa. Tyckte dock lite synd om dom när det visade sig att ingen av dom hade packat ner någon kamera. Tur att det finns engångskameror. Jonas är nog inte så noga med fotandet, vi har ju nyss varit där. Men Jerker har inte varit New York förut och det finns ju en hel del att plåta där.

Jag och Atlas ska ha en bra dag idag. Jag och Anette ska ta med Atlas till Hunne- eller Halleberg och spåra. Han är duktig på det och jag hoppas att han ska bli lite trött efteråt. När vi spårat färdigt ska jag och Anette grilla, åh vad mysigt.

Nu måste jag börja packa.

Jonas jag älskar dig och jag hoppas att ni har det bra i storstaden. PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0