Söndag

Idag var det spår kurs för Atlas. Atlas var jätteduktig på att spåra men desto sämre på att låta de andra hundarna vara ifred. Atlas vill leka med ALLA. Men hans iver yttrar sig i rest ragg, skall och extrem dragning i kopplet. Ser inte alltid så charmigt ut. Han börjar bli riktigt stark nu. Och enveten. Styrkan kommer nog från Jonas, undra vad han har "ärvt" ifrån mig :o).

Idag har jag kompenserat min stegförlust jag har rört på mig nästan hela dagen. Nu är klockan 17 och jag är heeeelt slut. Men jag ska baske mig få ihop massor utav steg till. Nu jävlar.

Nu måste jag städa, vi har massor att göra hemma. Borde fixa i ordning trädgården oxå, tycker det är jättekul men det tar ju sån tid. Jag får vänta tills Atlas vaknar så får han hjälpa mig.

På tisdag kommer min mamma, det ska bli kul. Känns som det var evigheter sedan jag träffade henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0