Spårövning med Atlas

Idag åkte jag och Anette till Halleberg vid halv fyra, här har varit strålande solsken. Perfekt för spårövningar. Men vi tänkte inte på att Älgjakten just börjat. Hmm kanske inte smartaste tiden på året att ge sig ut i snårskogen och öva.

Jag hade med mig klädnypor som jag satte upp i skogen medan jag gick . Vid sista klädnypan la jag skinka och köttbullar. Vilken skatt för den lilla valpen. Atlas var jätte duktig på att spåra. Han hittade spåret direkt. Jag fattar inte hur han kan känna vart mina gummistövlar har gått någonstans.

Jonas är i New York nu, om allt gått som det ska med flygtiderna. Klockan är 22 här hemma vilket betyder att den är 16 i New York. Dom skulle landa klockan 12 lokal tid. Kanske håller dom just nu på med att leta sig fram till Vandrarhemmet. Dom ska bo på Chelsea Spot. Hoppas att det är ett bra ställe (för det var jag som bokade det). Det låg i alla fall väldigt bra till. Och var ganska billigt. Imorgon ska Jonas och Jerker se Danzig uppträda. Fy vad jag önska jag vore med.

Jonas jag saknar dig redan jättemycket, kan inte fatta att du är på andra sidan jordklotet. Hoppas ni har det jätte jätte bra. Och du... när du kommer hem är Atlas BARA DIN (hehe). Jag älskar dig, var rädd om er. Tänk på plastsäcken i Brooklyn!!!




Dags att spåra. Tack Anette för hjälpen.


Atlas fann skatten       Atlas var hungrig efter spårningen     Det var jag och Anette oxå.
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0