Atlas på skatt jakt!

I onsdags (17/9) skyndade jag mig in i duschen för att skölja ut min hårfärgningsfärg. Dörren stod öppen men grinden på altanen var stängd så jag visste att Atlas inte kunde rymma. Men när jag kom ut ifrån toa fann jag jordiga tasspår i hela hallen. Hmm ute på altanen fann jag Atlas...



Det hela började med att Atlas ville gräva ner sin leksak. Men väl nere i jorden i krukan fann Atlas mina dränerings pinnar. Atlas ÄLSKAR pinnar. Efter denna funna skatt, fick matte städa huset ifrån jord och förmultna pinnar. Hon var lagom glad men Atlas var LYCKLIG.

Håret blev lite väl rött men detta fanns det ingen tid att bekymra sig för just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0