Ledig helg

Denna helgen har jag diskat, dammat, dammsugit, tvättat, tränat hunden, bakat, kittat fönster, målat fönster, grävt ut min nya rabatt osv osv, hmm LEDIG med andra ord.

Atlas har varit hemma ensam för första gången, först 10 minuter och senare 30 minuter, vi har en väldigt trygg hund och det är sååå underlättande. Han la sig och vilade medans vi var borta. När vi kom tillbaka kom han gåendes med vift på svansen. Guuud så skönt att detta funkar, har hört av några vänner att det här kan vara riktigt problematiskt.

Igår (lördag 20/9) blev Atlas 6 månader. Han fick följa med mig när jag skulle kolla på Swebus fotbollsturnering. Haha han såg så rolig ut, hade ingen aning om att vi hade en sportintresserad kille i vår familj. Han var helfokuserad på bollen under hela matchen.

 



Atlas var skötte sig bra och mina arbetskamrater var så snälla emot honom. Han fick så mycket uppmärksamhet att han stensomnade för natten när han kom hem vid 20.


Kommentarer
Postat av: Mamma o Bengt

Han är föör härlig!!

2008-09-25 @ 12:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0