31 maj 2009

Vilken dag det har varit idag. Strålande solsken och inte ett moln på himlen. Helt underbart. Jag och Jonas har verkligen tagit vara på denna dagen. Först tog vi en långpromenad i Ursandsskogen med Lena och hundarna Ester och Stina. Vilket avslutades med bad för alla hundarna.






Sen åkte jag och Jonas till Kaffestugan i Hamrane, Mellerud och åt stenungsbakad klengås.
Det var sååå fint där.












Efter klengåsen åkte vi till Gardesanna och kollade in vårat nya paradis... eller ja vårat och vårat men här kommer vi hänga hela sommaren. Atlas badade för andra gången idag. Han gillar oxå den nya sommarstugan.
 (ops vilken tjock mage jag börjar få :o))


Sen åkte vi hem och såg på film, Flugornas herre, varken jag eller Jonas hade sett den. Usch barn kan vara elaka. Sen var det dags för Jonas att åka till jobbet. Själv såg jag på Robinson, Jarmo var bäst!!! Vilken härlig gubbe.
Nu är klockan snart tre på natten, dags att gå och lägga sig, måste bara läsa lite innan jag somnar, har äntligen lånat Freddie Wadlings bok Freak på biblioteket. Snälla Atlas sov läääänge till morgonen :o).

Tack Jonas för en underbar dag. Jag älskar dig över allt annat. Du är det bästa som hänt mig!!! Puss puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0