Påsk

Japp jag vet det var ett tag sedan dess men jag tänkte ändå berätta lite grann om påsken.
Jag var ledig 4 dagar över påsk, det var helt underbart. Vi åkte upp till Joakim och Lenas stuga i Hamburgsund och firade ihop med hela familjen. Vi hade jättetrevligt. För första gången sen jag blev gravid blev jag riktigt sugen på öl, som alla drack i vårsolen. Självklart var jag utklädd till påskkärring, blir nog aldrig för gammal för sånt. Det var jag och barnen.



Jag hade gjort en påsktårta oxå, den blev faktiskt riktigt god.


Vi hade jättetrevligt, åt och drack tills vi var proppmätta. Vi gick även på en långpromenad med hundar och barn. Det är så fina områden här i Töfta. Här är stenkammargravar, domarringar, gärdsgårdar, kullar och berg lite överallt.







Efteråt busade Bobby med en trött Atlas.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tårtan ser god ut........

2009-05-06 @ 00:05:59
URL: http://dannejohansson.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha du är då världens sötaste påskkärring =P efter mina brorsbarn såklart ;)

2009-05-07 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0