Smögen

Jag, Jonas och Atlas tog en tur till Smögen. Stannade på vägen och hälsade på Jonas föräldrar i deras villavagn på kusten det var mysigt dom hade byggt till en altan som vi fikade på.

Vi åkte även igen om Bovallstrand, där såg vi helt fantastiska hus. Gud vilken vacker stad. Smögen var jag inte så imponerad utav. Vi kanske inte kom till de mysigaste delarna men jag tyckte alla husen såg likadana ut. Nya och vita, tråkigt.
Men vi tog en härlig promenad och Atlas var lycklig.











När vi skulle åka hemåt igen hittade vi en kvällsöppen skivaffär. Med cd-skivor från 10kr och uppåt. Jag köpte en Mötley Crüe, Sex Pistol och en skiva med snapsvisor dom kostade 39kr styck. Och jag köpte en URSNYGG Rob Zombie tröja för 100kr. Jättenöjd med mina köp.

Åh vad jag vill se Rob Zombie live, vilken scenshow! Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0