1 oktober 2009

I torsdags ringde pappa och frågade om inte jag, Cornelia och Jonas ville komma över och äta lite grillad korv. Tajmingen var perfekt, jag var hungrig och vi hade inget speciellt hemma att tillaga.

Stefan var där, han hade hjälpt pappa med datorn och ÄNTLIGEN lyckats "övertala" honom att skaffa modem istället. Ska bli så roligt att komma över till pappa och visa honom datorns underbara värld nu när man slipper sitta och vänta flera minuter på att varje sida ska laddas. Tack för det Stefan!!!

Cornelia var lite grinig när vi kom men Stefan plockade upp henne och hon somnade direkt i hans famn, hmm kan man anställa dig eller???



 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Klart att pyret somnade direkt, jag var ju det tråkigaste hon hade mött i sitt ännu så korta liv! ;-P Skämt åsido - jag fick nästan en flashback till när Ellen var så liten. Jag tyckte det var jättemysigt! :-)

2009-10-10 @ 00:13:06
URL: http://blogg.ljungwall.net
Postat av: Therese

Haha vad dum du är! Hon stormtrivdes!



Kan tänka mig att tiden går fruktansvärt fort när man har barn, plötsligt är dom 16år gamla. Känner att man måååååste försöka njuta av varje minut nu.



Du är välkommen när du vill ;o). Kram på dig

2009-10-11 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0