4 februari 2010

Kom just in från en tung barnvagnspromenad. Usch vad mycket snö det var på vägarna nu. Atlas börjar bli bättre och bättre på att lyssna nu, det känns så bra när han går fot bredvid vagnen nu när man säger till honom. Speciellt när man möter bussarna i stan (arbetskamraterna). Då blir jag så stolt över honom. Han har även slutat tro att ALLA älskar honom och springer inte längre fram till alla på gatan för att häsla på dem. Vissa hundrädda människor hoppade nästan ner i diket när vi mötte dom. Numera bryr han sig inte om mäniskor vi möter, bara hundar. Ibland blir det lite jobbigt när det är stoooora snövallar på sidorna av vägen och man möter en annan hund, då gäller det att vara stark och ha riktigt kort koppel. För övrigt är han sååå underbar, är så kär i mitt lilla mjukisdjur.


Försökte rädda några nertyngda buskar innan jag gick in, men usch vilka hemska snöduschar jag fick.




Jonas har jobbat natt i natt, så han sover nu, hans mamma fyller år idag så vi ska gå över och fira henne lite sen. Hmm nu står man inför det där jobbiga igen. Äta kaka eller inte äta kaka :o/ brukar ju sluta i att man säger till sig själv, jaja någon gång får man unna sig. Men herregud det är ju det jag har gjort ALLDELES för många gånger. Man tycker att det är långt till sommaren nu när snön går upp till knäna men snart står man där i vassen igen och gömmer sig. Kanske borde utnyttja denna låååånga vinter med att jobba på beach 2010. Nu jäklar, ingen kaka för mig idag :o/.


Måste bara visa vilka underbara väskor jag hittade på nätet för ett tag sedan, sparade bilderna men nu kan jag inte komma ihåg vart jag fann dom. VILL HAAAA!!!

Dom två understa är skötväskor, åh vad fräcka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0