Always look on the bright side of life...

Fy sjutton vilket dygn jag har haft. VINTERKRÄKSJUKAN! Usch vilken pärs. Ska inte beskriva närmare :) men på 1 dygn gick jag ner 1,6 kilo haha inte illa. Men tror inte jag vill rekomendera denna bantnings metod, blä blä.

Jag och Jonas åkte till Överby idag och käkade ute, åh vad underbart det var att få äta igen. Igår åt jag bara en halv barnmatsburk med blåbärspure på hela dagen. Dom hade slut på blåbärssoppa på Willys.
Jonas köpte en present till mig, jag blev jätte glad. En Guns n' roses bok. Nu bara jag längtar tills jag får tid att lägga mig och läsa.





I fredags var det frukost på jobbet, så jag åkte dit och hälsade på. Men jag valde Trollhättans garage idag istället. Det var så trevligt, vilka goa arbetskamrater jag har där. Rune tog hand om lillan medans jag åt, lyxigt värre. Han var fantastisk med henne. Och på kontoret fick hon en ny lekkamrat i Mikael. Herregud vad hon sken upp varje gång hon såg honom. Han lekte titt-ut med henne och hon skrattade för fullt. :o)

Nu ska jag sätta mig och fylla i inbjudningskorten till Dopet som vi ska ha den 27 mars. Jag längtar till dess.






Kommentarer
Postat av: Natalee

Åh hon är så söt cornelia! :)

2010-03-05 @ 11:23:51
URL: http://nataleejohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0