Ett blogg-inlägg per år är väl lagom ;)

Haha få se här antal besökare denna dag = 0
Antal besökare denna vecka = 0. Hmm kan det bero på att förra inlägget var för typ 2 år sedan 😂.
Jaja skriver ändå för min egen skull, eftersom mitt minne är så hopplöst dåligt.

Denna blogg har handlat om resan till USA och vårt nya liv som föräldrar, men numera blir det fokus på min träning och mina mål i livet.

2012/2013 på nyårsafton lovade jag att jag skulle bli blodgivare. Övervann min rädsla och fixade det, nu har jag lämnat blod 7 gånger 👍.
2013/2014 bestämde jag att jag skulle lära mig att springa och att detta skulle bli min nya hålla mig i form aktivitet. Jösses vad jag tragglade. Jag har alltid hatat att springa och målet kändes enormt långt bort. Trodde aldrig jag skulle tycka om att springa. Bestämde mig för att anmäla mig till tjejmilen i Stockholm enbart för att inte kunna dra mig ur. Berättade detta för min kusin och otroligt nog hade hon bestämt sig för samma sak. September 2014 sprang jag mitt första tjejmilen-lopp och jag hoppas det blir många fler.
2014/2015 bestämde jag mig på nyårsafton för att få ordning på dom där sista kilona och dessutom bara trimma musklerna lite. Få bort gäddhäng tex. Dessutom ska jag få ordning på vår ekonomi. Vill ha en liten buffert när något händer. Detta med föräldrapenning har gjort att vi klarar oss men inte har direkt något över någonsin. Har börjat sälja på Tradera och tjänat in 26000 kr hittills. På "skräp" som bara ligger orört hemma. Nu ska jag bara sluta att köpa upp pengarna som kommer in oxå 😅.
Nu jäklar är det dags för förändring ifall målet även detta nyår ska infrias.


Kommentarer
Postat av: Danne

Jag besöker din blogg ibland i alla fall. Så en besöker ha du ju :)

2015-04-11 @ 21:29:58
URL: http://dannejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0